Szukaj

Zachowanie Neymara tym razem wykorzystane w szczytnym celu. Piłkarz został „twarzą” ważnej kampanii [foto]

10-07-2018 12:25
Neymar Fot. INEM / Twitter / screen Twitter
Podziel się

Zachowanie Neymara na boisku od początku mundialu było przedmiotem kpin i żartów. Symulowanie fauli lub wyjątkowo przerysowane reakcje zawodnika, jeżeli rzeczywiście do nich dochodziło, stały się inspiracją dla wielu memów, parodii, czy nawet reklam znanych firm. Tym razem jednak wykorzystano je w szczytnym celu.

Turlający się po boisku i zwijający się z bólu Neymar, to chyba obrazki najbardziej ostatnio kojarzone z gwiazdą Canarinhos. Mimo, że Brazylia odpadła już z turnieju, to żarty z zawodnika nie ustają. W sieci nadal można znaleźć mnóstwo obrazków, filmików i przeróbek. Niektóre z nich można zobaczyć tutaj: Cały internet śmieje się z Neymara. Policzono, ile czasu przeleżał na murawie. Zobacz najlepsze filmy i memy [foto+wideo]

Koniecznie przeczytaj: Zielona Góra: Portier nie chciał wypuścić karetki wyjeżdżającej na sygnale. Lekarz zdecydował się wyłamać szlaban [WIDEO]

Czytaj też: Neymar w nietypowy sposób uczcił pamięć Stephena Hawkinga. Fani oburzeni: „Jak można zrobić coś takiego w dniu jego śmierci?” [foto]

Zachowanie piłkarza stało się nawet dla niektórych okazją do organizowania specyficznych zawodów, nazywanych „wyzwaniem Neymara”. To nagranie podbija sieć. Tak meksykańscy kibice rywalizowali w konkurencji „Neymar Challenge” [wideo]

Marketingowym strzałem w dziesiątkę okazała się z kolei reklama południowoafrykańskiego KFC, na którym widać turlającego się piłkarza. KFC sparodiowało zachowanie Neymara na boisku. Spot reklamowy podbija internet [wideo]

Teraz zachowanie piłkarza zostało wykorzystane w szczytnym celu. Neymar został „twarzą” kampanii mającej zwrócić uwagę na problem nieuzasadnionego wzywania karetek pogotowia. Na pomysł wpadła portugalska organizacja INEM, która zajmuje się obsługą telefonicznych zgłoszeń alarmowych.

Na promocyjnej grafice widzimy leżącego na murawie i zwijającego się z bólu Neymara. Z informacji zamieszczonej na obrazku dowiadujemy się, że blisko 76% wezwań karetek jest nieuzasadnionych.

Warto przeczytać: Kampania polskiego rządu komentowana jest na całym świecie. O spocie z królikami piszą największe media [FOTO+WIDEO]

Podziel się