Szukaj

Kampania polskiego rządu komentowana jest na całym świecie. O spocie z królikami piszą największe media [FOTO+WIDEO]

10-11-2017 16:39
Spot z królikami, NPZ Fot. Forgotten Commercials / YouTube / screen YouTube
Podziel się

Ostatnia kampania przygotowana przez ministerstwo zdrowia wywołała lawinę komentarzy nie tylko w Polsce. O spocie z królikami piszą już największe zagraniczne media, m.in. „Independent”, „The Guardian” czy „Fox News”.

Nowa kampania Narodowego Programu Zdrowia ma zachęcić Polaków do posiadania większej ilości dzieci. W spocie wykorzystano króliki – zwierzęta, które powszechnie kojarzone są z szybką reprodukcją.

Nie wszystkim się to spodobało. Spora część internautów negatywnie oceniła pomysł ministerstwa, które zasugerowało Polakom, że powinni rozmnażać się jak króliki. Sama akcja może przeszłaby bez większego echa gdyby nie fakt, że była opłacana z pieniędzy podatników i kosztowała aż 3 miliony złotych.

Koniecznie przeczytaj: Paweł Kukiz o strajku lekarzy rezydentów i reformie służby zdrowia: Radziwiłł „będzie kręcił tak, jak kręci od lat” [WIDEO]

Czytaj też: Niesamowity spot polskiej firmy podbił serca internautów. „Witamy w najtrudniejszej branży świata” [WIDEO]

Co ciekawe, media zagraniczne również szeroko komentowały spot ministerstwa. Większość raczej w dość ironicznym tonie.

„Polski rząd prosi obywateli, aby mnożyli się jak króliki” - pisze FoxNes.com. Podobne tytuły pojawiają się na innych znanych zagranicznych portalach informacyjnych.

Warto przeczytać: Oficjalne zaproszenie na Marsz Niepodległości 2017. Zobacz pierwszy spot promujący wydarzenie [WIDEO]

Podziel się