Szukaj

Żenujące to mało powiedziane. Internauci bezlitośni po publikacji spotu Poczty Polskiej [wideo]

04-04-2019 22:12
spot Poczty Polskiej Fot. Poczta Polska / You Tube / Twitter
Podziel się

Poczta Polska opublikowała spot związany z nową kampanią promującą sprzedaż dodatkowych artykułów, takich jak zabawki czy słodycze. Reklama jest szeroko komentowana przez internautów. Nie są to jednak głosy zachwytu.

Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.

Koniecznie przeczytaj: Ta reklama została uznana za rasistowską – Heineken musiał przepraszać osoby czarnoskóre, które poczuły się oburzone kampanią koncernu [wideo]

Czytaj też: Wzruszająca polska reklama, która podbija świat [WIDEO]

- czytamy w opisie spotu Poczty Polskiej, który został zmieszczony na YouTube.

Opublikowana reklama zdecydowanie nie zachwyca, a wręcz razi niskim poziomem realizacji.

Pod filmem pojawiło się mnóstwo nieprzychylnych komentarzy.

Poniżej niektóre z opinii.

Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych. Naprawdę, bylejakość w pełni oddająca sytuację firmy. P.S. Dla tych co nie czytają między wierszami... Straszny szajs.

Czyżby w końcu dotarł zaginiony VHS z reklamą wysłany gdzieś w połowie lat 90'tych ?

Serio, kpicie z ludzi nawet reklamą? To jest państwowa spółka? Reklama jak sprzed 30 lat? Czyj wujek, siostrzeniec, córka to robiła bo że to ktoś zrobił na poważnie bez kasy na boku to chyba nikt normalny nie uwierzy. Kpina.

Może @Poczta Polska pochwalić się kosztami produkcji tego arcydzieła?

Stockowy film z polem, stockowe obrazki, czarny pasek na pół ekranu i paskudnie wklejone logo w rogu ekranu.

Doprawdy, piękna ta reklama cała...

Spóźniliście się z publikacją tego filmu 2 dni. Ale nic dziwnego, w końcu Poczta Polska.

Droga Poczto! Nie chcemy kalendarzy, książek, słodyczy, zabawek, papeterii itp. Do urzędów pocztowych przychodzimy wysłać, nadać lub odebrać paczki/listy (ewentualnie wykonać przelew). Tylko tyle i aż tyle. Całą resztę kupimy w sklepach, które się w tym wyspecjalizowały. Dlaczego nie wykorzystasz swojego potencjału i rozpoznawalności marki do wdrożenia własnego systemu „szaf pocztowych”? Dlaczego ciągle znajduję awizo w skrzynce chociaż całe dnie bywam w domu?

Dramat. Sami to nagrywaliście tj. pani Gienia i Stefcia z okienka odegrały dialog do reklamy, a pan Gienek odczytał na koniec formułkę? Ludzie, jeśli ta reklama jest na poważnie (w sumie nie jest dzisiaj Prima Aprilis...), to kosmos. Takie negatywny kosmos, jakby kto nie wiedział. Ta reklama to antyreklama i jak na razie jest idealną metaforą dla jakości świadczonych przez Waszą spółkę usług. Dla wyjaśnienia - wieczne kolejki, gubienie ok. 20% przesyłek zwykłych, jakie wysyłamy codziennie, dostarczanie listów poleconych za potwierdzeniem odbioru do złych osób (sic!) albo zostawianie ich w skrzynce pocztowej, bo "erka" na niej była (drugie sic!) itp. itd.

Warto przeczytać: Koniecznie zobacz. Porywający spot Telewizji Polskiej zrealizowany z okazji Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej [wideo]

Podziel się