Szukaj

Repolonizacja rynku w nowej odsłonie na... Orlenie. Największy koncern paliwowo-energetyczny w Polsce wprowadza własną markę

31-10-2017 10:54
Siedziba PKN Orlen, Płock Fot. Adam Kliczek / wikimedia.org / CC BY-SA 3.0
Podziel się

Na stacjach PKN Orlen już od 1 listopada pojawią się pierwsze produkty pod marką O! Zarząd spółki przekonuje, że wprowadzenie nowej marki na rynek to nie tylko element kampanii reklamowej, ale także działania na rzecz „repolonizacji dostawców”.

PKN Orlen to sieć aż 1758 stacji paliw w całej Polsce. Do końca roku na ponad 150 z nich mają działać sklepy O!Shop. Ich funkcjonowanie może okazać się prawdziwym strzałem w dziesiątkę, gdyż ustawa ograniczająca handel w niedziele ma pomijać stacje benzynowe.

Woda mineralna O! to pierwszy od wielu lat produkt wprowadzany na rynek przez PKN Orlen. Ostatni produkt marki własnej PKN Orlen wprowadzono ponad 10 lat temu – był to energetyk Verva.

Koniecznie przeczytaj: Imam przekonuje, że według prawa szariatu można ożenić się z własną… córką [WIDEO]

Czytaj też: Tak zagraniczne sieci handlowe zarabiają na Polakach. Wymowne zestawienie

Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen do spraw sprzedaży, powiedział: Wkrótce na naszych stacjach pojawiać się będą kolejne produkty własne pod marką O! Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze. Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty.

Polscy producenci, którzy oferują odpowiednio wysokie standardy nadal biorą udział w postępowaniach przetargowych. Możemy się więc spodziewać, że już wkrótce na stacjach Orlen pojawią się inne artykuły polskiego pochodzenia.

Warto przeczytać: Julia Pitera kompletnie „zaorana” przez dziennikarza. Wystarczyło parę pytań o program PO [WIDEO]

Podziel się