Szukaj

Jak oni to robią? Kolejna świąteczna reklama Allegro bije rekordy popularności i... wzrusza do łez [WIDEO]

27-11-2017 14:31
Reklama Allegro, Talizman Fot. Allegro / YouTube / screen YouTube
Podziel się

Allegro po raz kolejny udowadnia, że ma ogromne wyczucie, jeżeli chodzi o tworzenie świątecznych kampanii reklamowych. Tegoroczny spot, podobnie jak ten z ubiegłego roku, zdobywa uznanie internautów i podbija sieć.

Spot zatytułowany „Talizman” ma już ponad 1,3 mln wyświetleń w serwisie YouTube. Bohaterem kilkuminutowej reklamy stanowiącej kolejną odsłonę kampanii Allegro „Czego szukasz?” jest chłopiec imieniem Marcel, który otrzymuje w podarku od rodziców indiański wisiorek. Prezent szybko staje się jego talizmanem, który pomaga mu w trudnych sytuacjach. Z pozoru zwyczajna reklama historia w kulminacyjnym momencie naprawdę chwyta za serce.

Internauci nie ukrywają, że oglądając spot, wzruszyli się do łez.

„Popłakałem się :c Ehh... Jaki wstyd :/” - pisze pod filmem jeden z użytkowników serwisu YouTube.

„Znowu przez was płacze, jesteście prawdziwymi mistrzami w tym co robicie. Nic tylko czekać na więcej”- dodaje Ania.

Koniecznie przeczytaj: Świąteczna reklama Tesco oburzyła internautów. W tle muzułmanie i para gejów z dzieckiem [WIDEO]

Czytaj też: Niesamowity spot polskiej firmy podbił serca internautów. „Witamy w najtrudniejszej branży świata” [WIDEO]

Tegoroczny świąteczny spot Allegro można obejrzeć poniżej:

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej historii. Zależy nam na tym, żeby opowiedzieć wiarygodną i prawdziwą historię. Ta z talizmanem chwyciła nas za serce, bo dała możliwość wplecenia w komunikację komercyjną bardzo ważnego elementu społecznego, którego na co dzień czasem nie dostrzegamy. Dlatego też nawiązaliśmy w tym roku współpracę ze Szlachetną Paczką, która jest najbardziej rozpoznawalną organizacją wspierającą potrzebujących, m.in. w okresie Świąt. Wspieramy tę organizację, udostępniając serwis internetowy, który pozwala wspierać tę inicjatywę w sposób czynny – powiedział cytowany przez Wirtualne Media Adam Szałamacha, brand manager Allegro.

Warto przypomnieć, że poprzednia reklama Allegro, wypuszczona przed Bożym Narodzeniem w 2016 r. zyskała prawdziwy międzynarodowy rozgłos. O historii polskiego dziadka, który uczy się angielskiego, aby móc porozmawiać z wnukiem, pisały takie dzienniki jak „USA Today”, „The Independent” czy „The Huffington Post”. Spot można zobaczyć tutaj: Wzruszająca polska reklama, która podbija świat [WIDEO]

Warto przeczytać: Brutalna prawda o Szwecji. Tamtejszy polityk przedstawił wyjątkowo ponury obraz swojej własnej ojczyzny. „Nasz kraj jest chory” [WIDEO]

Podziel się