Szukaj

Znana marka kosmetyków oskarżona o rasizm i seksizm. Absurdalny powód [WIDEO]

14-05-2017 04:05

Wymaganiom lewicy i feministek naprawdę ciężko sprostować. Tym razem przekonali się o tym twórcy nowej kampanii Dove, którzy wypuścili na rynek brytyjski limitowaną edycję kosmetyków dostępnych w butelkach o różnych kształtach.

Podziel się
Komentarze0
Dove, reklama kosmetyków Fot. Dove UK / YouTube / screen YouTube

Kampania Dove „Real beauty” (prawdziwe piękno) sygnowana jest hasłem: „Nie ma jednego perfekcyjnego kształtu. Prawdziwe piękno przełamuje formy”. W limitowanej serii kosmetyków dostępnych w Wielkiej Brytanii pojawiły się butelki w sześciu różnych kształtach, które mają nawiązywać do kobiecych sylwetek.

Reakcja przewrażliwionych feministek była zdecydowanie odwrotna niż można było się spodziewać. Na Dove spadła fala negatywnych komentarzy, gdyż uznano, że przekaz nowej kampanii wcale nie jest związany z tematem samoakceptacji, a kobiety szufladkowane są ze względu na swoje kształty. Jeżeli myślicie, że to wszystko, to jesteście w błędzie. Nowa kampania Dove nie tylko okazała się „seksistowska”. Marce zarzucono rasizm, tylko dlatego, że opakowania kosmetyków są białe.

Koniecznie przeczytaj: Nagranie z politykiem PO ponownie hitem. Zalewski walczy z rasizmem… jedząc banana [WIDEO]

Czytaj też: Palestyńskie szkoły za pieniądze ONZ przygotowują dzieci do dżihadu [WIDEO]

Warto przeczytać: Włoski restaurator oskarżony o kulinarny rasizm

Podziel się
Komentarze0

Komentarze: